Ποιοί είμαστε.

ΕΙΜΑΣΤ΄ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

Δεν είμαστε κόμμα, δεν είμαστε παράταξη, δε στηρίζουμε την κομματικοποίηση στις οργανώσεις των γονέων.

Είμαστε γονείς παιδιών που αγαπάμε, και ιδρώνουμε καθημερινά για να χαρούν τα παιδικά κι εφηβικά τους χρόνια -τα καλύτερά τους χρόνια- και για να έχουν ένα πιο φωτεινό μέλλον απ’ αυτό που τους μαγειρεύουν οι κάθε λογής επιβήτορες της εξουσίας.

Είμαστε υπεύθυνοι πολίτες, σεβόμαστε τον εαυτό μας και τα παιδιά μας: Θέλουμε να μεγαλώσουν με ήθος, με αξιοπρέπεια και υπευθυνότητα. Να υπερασπίζονται τα δικαιώματά τους και τα δικαιώματα των άλλων. Να καλλιεργήσουν το σώμα τους, το νου και την ψυχή τους. Ν΄ αγαπήσουν την ομορφιά, τη χαρά και την ελευθερία. Να γίνουν «καλοί καγαθοί» και όχι «αχρείοι» πολίτες, όπως ακριβώς ήθελαν τα δικά τους παιδιά εκείνοι που θεωρούνται πρόγονοί μας. Να έχουν τα υλικά για να φτιάξουν ένα κόσμο καλύτερο απ’ αυτόν που τους παραδίνουμε.

Είμαστε και φορολογούμενοι πολίτες που χρηματοδοτούμε το δημόσιο σχολείο και απαιτούμε, γιατί δικαιούμαστε, να έχουμε λόγο και παρέμβαση σε ότι συμβαίνει πίσω απ’ τους τοίχους αυτού του σχολείου.

Οι κυβερνήσεις προσπαθούν να εφαρμόσουν στις πλάτες της νεολαίας πολιτικές, που κάθε άλλο παρά αυτές τις αρχές υπηρετούν. Ακόμα χειρότερα, κλέβουν απ’ τα παιδιά μας το παρόν τους και στραγγαλίζουν το μέλλον τους. Γι’ αυτό είμαστε κάθε φορά εκεί, στο προαύλιο και στο πεζοδρόμιο, για να υπερασπίσουμε το σήμερα και το αύριο το δικό τους και το δικό μας.

Πιστεύουμε όμως πως, σα γονείς, έχουμε ακέραια την ευθύνη των παιδιών μας, είτε βρίσκονται στο σπίτι, είτε στις κούνιες, στην παρέα ή στο σχολείο. Αρνούμαστε να τα «παρκάρουμε» σ’ ένα σχολείο, για ν’ απαλλαγούμε εν μέρει από την έγνοια τους. Το είδος της διαπαιδαγώγησης και της παιδείας που παίρνουν εκεί είναι δική μας υπόθεση!

Για όλους αυτούς τους λόγους θέλουμε ζωντανούς τους θεσμούς που διασφαλίζουν τη συμμετοχή μας στη ζωή των σχολείων: ένωση και συλλόγους γονέων, δημοτική επιτροπή παιδείας, σχολικές επιτροπές και συμβούλια. Θέλουμε ζωντανές και δημιουργικές τις μαθητικές κοινότητες, το θεσμό που εμπεδώνει τη δημοκρατική παρέμβαση, συνύπαρξη και συνεργασία στα ίδια τα παιδιά. Και θέλουμε ένα σχολείο, όπου γονείς, εκπαιδευτικοί και παιδιά συνεργάζονται στενά και αρμονικά, σεβόμενοι ο καθένας το ρόλο του άλλου.

Θέλουμε επίσης ένα σχολείο ανοιχτό στις καινούργιες ανησυχίες και προβληματισμούς, που αφουγκράζεται την κοινωνία και προσπαθεί να εμπλακεί ενεργά: τα μηνύματα της εξέγερσης των εφήβων του Δεκέμβρη έμειναν μετέωρα, εκπέμπουν SOS στην ευαισθησία μας και ζητούν απαντήσεις.

Ζητήματα όπως η ασφυκτική πίεση που δεχόμαστε στην αγορά εργασίας και γίνεται αιτία αποξένωσης από τα παιδιά μας, η βία και παραβατικότητα στα σχολεία, η διάδοση των ναρκωτικών, το διαδίκτυο με τις τεράστιες δυνατότητες και τους άγνωστους κινδύνους, η υγεία των παιδιών και των εφήβων, οι διαφυλικές σχέσεις, η καταστροφή του περιβάλλοντος και η δική μας ευθύνη, πρέπει ν’ ανοιχτούν μέσα στο σχολείο και να μπουν για συζήτηση ανάμεσα στους τρεις συντελεστές του.

Ζητάμε την ψήφο σας για να βάλουμε τα δυνατά μας, ώστε η Ένωση Γονέων Γαλατσίου να επικεντρώσει τη δράση της στους παραπάνω στόχους. Κι ακόμα για ν΄ αγωνιστεί για:

  • Αξιοπρεπή και σωστά εξοπλισμένα σχολικά κτίρια με ολιγομελή τμήματα και προαύλια πράσινα και διαθέσιμα όλη μέρα για την άθληση των παιδιών.
  • Κάθε παιδί να πηγαίνει σχολείο κοντά στο σπίτι του.
  • Κανένα παιδί να μην εγκαταλείπει πριν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση.
  • Υπηρεσίες εξυπηρέτησης και ενημέρωσης των γονιών στο γονεϊκό τους ρόλο.
  • Ολοήμερο σχολείο που παρέχει δωρεάν και ουσιαστικές υπηρεσίες αγωγής και όχι πάρκινγκ παιδιών.
  • Διαχωρισμό του δημόσιου σχολείου από το κατηχητικό

(ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΟΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΑΜΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΑΝ «ΚΙΝΗΣΗ ΓΟΝΕΩΝ-ΔΡΑΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ» ΤΟΝ ΑΠΡΙΛΗ ΤΟΥ 2009, ΟΤΑΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Η ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ. ΕΚΛΕΞΑΜΕ 2 ΜΕΛΗ ΣΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ)

31 Σχόλια

  1. Posted by pikman on 03/02/2010 at 3:33 μμ

    Το σχολείο που κολλάει με το κατηχητικό?
    Υπάρχουν και κάποια άλλα θεματάκια…

    -Να απογορεύεται ο δάσκαλος ή ο καθηγητής να κάνει ιδιαίτερα μαθήματα στα παιδιά
    -Απεξάρτηση του σχολείου από την εισαγωγή στα ΑΕΙ,ΤΕΙ
    -Αλλαγή τρόπου εισαγωγής στην Τριτοβάθμια εκαίδευση
    -Να καταργηθούν τα φροντιστήρια

    Απάντηση

  2. Στην είσοδο πολλών σχολείων του Γαλατσίου υπάρχει μόνιμος μεταλλικός πίνακας, όπου αναρτώνται διαφημιστικά του κατηχητικού που λειτουργεί στην εκκλησία της Αγ. Ειρήνης. Εκδηλώσεις, εκδρομές κλπ., για τα οποία ενημερώνονται σταθερά οι μαθητές και οι μαθήτριες, που όμως δεν ενημερώνονται για τις αθλητικές, πολιτιστικές, εκπαιδευτικές δυνατότητες που τους παρέχονται, ούτε υπάρχουν προστατευόμενοι πίνακες για τέτοιου είδους φορείς στα σχολεία. Επιπλέον οι παπάδες και το προσωπικό της εκκλησίας έχουν ελεύθερη πρόσβαση μέσα σε κάποια σχολεία, ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που και ο ίδιος ο σύλλογος γονέων δε μπορεί να επικοινωνήσει ελεύθερα με τα παιδιά. Δεν ξέρω αν το ίδιο συμβαίνει και σε άλλες περιοχές, ή πρόκειται για το ιδιαίτερο καθεστώς ασυλίας, το οποίο απολαμβάμει η Αγ. Ειρήνη.
    Ως προς τις υπόλοιπες παρατηρήσεις, υπάρχουν πολλά ακόμα θέματα μικρά και μεγάλα, στα οποία θα μπορούσαμε ν΄ανοίξουμε διάλογο. Για μένα το σημαντικότερο (και πιο δύσκολο) είναι το σχολείο να προσφέρει στα παιδιά πραγματική παιδεία (σφαιρική μύηση στη γνώση και τη σοφία της ανθρωπότητας, στην ελευθερία της σκέψης, στην κριτική σκέψη, στο ρόλο του υπεύθυνου δημοκρατικού ανθρώπου και πολίτη) και όχι μια ξερή και στενοκέφαλη προετοιμασία για την αγορά εργασίας που προσφέρει τώρα, την οποία επίσης δεν καταφέρνει να παρέχει με επιτυχία, αν σκεφτεί κανείς την ανεργία και την ετεροαπασχόληση των νέων ανθρώπων.
    Κατερίνα

    Απάντηση

  3. Posted by ΛΙΝΑ ΚΑΤΣΑΡΙΔΗ - ΓΙΑΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ on 20/04/2010 at 6:53 πμ

    Αγαπητές φίλες καΙ αγαπητοί φίλοι, σας εύχομαι Χρόνια Πολλά και Χριστός Ανέστη.-
    Είναι προφανές, ότι, τα θέματα της σχολικής κοινότητας και βεβαίως, δεν αφορούν μόνον τους Δ/ντές των Σχολείων, αλλά και τους γονείς και τους μαθητές. Γνωρίζετε όμως πολύ καλά, ότι ο Δ/ντής κάθε Σχολείου, έχει θεσμικό ρόλο και είναι ο πλέον ειδήμων, αφ’ ενός μεν, να γνωρίζει, λεπτομερώς, τα προβλήματα του <> του, όσο κανείς άλλος και αφ’ ετέρου, ν’ απευθύνεται αρμοδίως.-
    Ομοίως και εσείς, ως γονείς, έχετε θεσμοθετημένο όργανο, το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων , με εκπροσώπηση στις Σχολικές Επιτροπές, που αποφασίζουν για όλες τις σχολικές δαπάνες, αλλά και τις κτηριακές συντηρήσεις και επομένως, θεωρώ, ότι βρίσκεσθε σε πλήρη συνεργασία με τον εκάστοτε Δ/ντή Σχολείου, όπως άλλωστε και εσείς παραδέχεσθε στην από 8-3-2010 ανακοίνωσή σας.-
    Επομένως, αντιφάσκετε, όταν ισχυρίζεσθε, ότι αποφάσισε ένα μόνο πρόσωπο,(αν δεν κάνω λάθος εννοείτε τον Δ/ντή του Σχολείου.-
    Θα σας παρακαλούσα, να με ενημερώσετε συγκεκριμένα για το γραπτό αίτημά μας προς τις υπηρεσίες του Δήμου, για να διερευνήσω, για ποιό λόγο δεν σας εδόθη απάντηση και γιατί το πρόβλημά μας δεν έχει επιλυθεί.
    Στην επικοινωνία μας αυτή, υπήρξα απόλυτα ειλικρινής, έντιμη και με πλήρη σεβασμό στην προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος, για το λόγο αυτό ζητώ και από εσάς, την ίδια αντιμετώπιση, δηλαδή, να μου πείτε συγκεκριμένα, σε τί ακριβώς αναφέρεστε Ποιά είνα τα έργα, που ισχυρίζεσθε, ότι έχουν ολοκληρωθεί προ ετών έχουν συμπεριληφθεί στον άνω προϋπολογισμό των έργων. Η κατηγορία αυτή είναι σοβαρή έναντι όλων μας και χρήζει ερεύνης, αλλά και απαντήσεως, από το αρμόδιο υπεύθυνο όργανο.
    Αν και σας έχω καλύψει, στα ερωτήματά σας αναφορικά με την κοστολόγηση των έργων, αφού έγινε, υπεύθυνα και από ειδικούς επιστήμονες (μηχανικούς).-
    Σε κάθε άλλη περίπτωση, επαναλμβάνω, ότι μπορείτε να απευθύνεσθε εγγράφως στις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου μας, ώστε να πάρετε επίσης εγγράφως επαρκείς και ικανοποιητικές απαντήσεις το ταχύτερο, ώστε να αρθεί κάθε αμφισβήτηση.-
    Δεν γνωρίζω αν υπάρχει μετρητής ευαισθησίας, αλλά, εν προκειμένω, είμαι διπλά ευαισθητοποιημένη, για την ορθή και διάφανη διαχείρηση της μεγάλης αυτής επιχορηγήσεως του ΟΣΚ προς τα Σχολεία του Δήμου, γιατί, ως Αντιδήμαρχος Οικονομικών, επέδειξα μεγάλο ενδιαφέρων και αφιέρωσα πολύ χρόνο και κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια, για να έρθουν στο Δήμο μας τα χρήματα αυτά.-
    Επ’ ευκαιρία της συνομιλίας μας αυτής, θέλω να σας προσκαλέσω στις 6-5-2010 18.00΄,στην εκδήλωση βράβευσης Εκθέσεων του Μαθητικού Διαγωνισμού, των μαθητών και μαθητριών, που συμμετείχαν στην παρέμβαση για την προώθηση της Ισότητας των δύο Φύλων που, διοργανώνει , το νεοσύστατο Γραφείο Γυναικείων Θεμάτων του Δήμου μας, θα γίνει στην αίθουσα <>, ώστε, να μας δοθεί η ευκαιρία, ν’ ανταλλάξουμε απόψεις, σε πολλά θέματα, κοινού ενδιαφέροντος.-
    Με ιδιαιτέρα εκτίμηση
    Λίνα Κατσαρίδη- Γιαννακοπούλου
    Δικηγόρος
    Αντιπρόεδρος Κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης Δήμου Γαλατσίου
    Υπεύθυνη Γραφείου Γυναικείων Θεμάτων

    Απάντηση

  4. Το δημοσίευμα του tvxs.gr έχει πολύ νωρίτερα (4 Μάη) αναρτηθεί στο blog μας. Ρίξε μια ματιά! Κι αν έχεις κάτι να σχολιάσεις, κάνε το εκεί.

    Απάντηση

  5. Posted by ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ on 23/06/2010 at 7:37 πμ

    Καλημέρα σας,
    Είμαι μητέρα δυο κοριτσιών 5 ετών και 1,5 έτους.
    Γεννήθηκα στο Γαλάτσι και εξακολουθώ και ζω στο Γαλάτσι.
    Δεν θέλω να σχολιάσω το ανωτέρω άρθρο απλά ήταν ο μόνος τρόπος να επικοινωνήσω μαζί σας.
    Η μεγάλη κόρη μου θα πάει στο 6ο Νηπιαγωγείο (ένα από τα καινούργια που στεγάζονται στο καινούργιο κτιριακό συγκρότημα επί της Λ. Γαλατσίου) από τον Σεπτέμβριο και θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας σχετικά με το εν λόγω Νηπιαγωγείο.
    Επειδή παρακολουθώ τα άρθρα σας εδώ και αρκετό καιρό θα ήθελα να μου στείλετε τα τηλέφωνα επικοινωνίας σας γιατί όπου και αν έψαξα δεν υπάρχει διεύθυνση ή τηλέφωνο επικοινωνίας μαζί σας..

    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ

    Απάντηση

    • Posted by Soti on 19/10/2010 at 7:59 μμ

      Kωνσταντίνα,
      Δεν ξέρω εάν θα δεις το μήνυμά μου μετά από τόσο καιρό αλλά θα με ενδιέφερε η απάντηση που έλαβες σχετικά με το 6ο νηπιαγωγείο. Ο γιος μου φοιτά επίσης σ’ αυτό. Θα σου ήταν εύκολο να μου προωθήσεις τη σχετική ενημέρωση ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία/άποψη που έχεις;
      Σ’ ευχαριστώ εκ των προτέρων,

      Απάντηση

  6. Γειά σου Κωνσταντίνα,
    επειδή αυτό που ζητάς είναι «προσωπικά δεδομένα», θα βρεις την απάντηση στο -mail σου.

    Απάντηση

  7. Posted by Ελένη Μαλλιαρού on 17/10/2010 at 10:53 πμ

    Είμαι μητέρα δύο παιδιών, κάτοικος Γαλατσίου, κοντά στο λατομείο Λεβεντάκη και θα ήθελα τις απόψεις σας για θέματα που μας απασχολούν στο σχολικό συγκρότημα της περιοχής μας, Φιγαλείας 67.
    Την παρακάτω επιστολή έχουμε υπογράψει πολλοί γονείς και θα την κοινοποιήσουμε στην ΔΕΠ για άλλη μια φορά. (προηγούμενες επιστολές Απρίλιος 2009 στον Δήμο και Οκτώβριος 2009 στην Ένωση Γονέων )

    Γαλάτσι …. Οκτωβρίου 2010

    Προς ΔΕΠ
    Δήμος Γαλατσίου
    Αρχιμήδους 2 και Ιπποκράτους
    111 46 Γαλάτσι

    Κύριοι,

    Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για άλλη μια φορά την αναγκαιότητα της άμεσης εξασφάλισης από τον δήμο, των παρακάτω:

    1. Παρουσία φύλακα που εκτός από απαραίτητη για την αποφυγή παράνομων πράξεων στο χώρο του σχολείου σε ώρες μη λειτουργίας του, συμβάλει και στην αποφυγή οικονομικής επιβάρυνσης που απαιτείται για τις διάφορες επισκευές που προκύπτουν καθημερινά.
    2. Παρουσία τραπεζοκόμου διορισμένη από τον δήμο που θα βοηθήσει στην καλλίτερη και πιο οργανωμένη σίτιση, απαραίτητη για την υγεία των παιδιών μας που φοιτούν στο ολοήμερο σχολείο.
    3. Τοποθέτηση αθλητικού δαπέδου για την μείωση ατυχημάτων, πολλές φορές σοβαρών.
    4. Την ανάγκη κατασκευής νέων σχολικών κτιρίων για την στέγαση Νηπιαγωγείου και Γυμνασίου – Λυκείου, σε κοντινή απόσταση από το σχολείο μας, με σκοπό την ευκολότερη και ασφαλέστερη πρόσβαση των παιδιών μας.

    Η μη λειτουργία του 8ου Νηπιαγωγείου σε δικό του κτίριο κατάλληλα διαμορφωμένο με επαρκή αριθμό αιθουσών στερεί το δικαίωμα πολλών παιδιών να φοιτήσουν ως προνήπια, υποβαθμίζει την ποιότητα εκπαίδευσης παρά τις προσπάθειες που καταβάλλουν καθημερινά οι εκπαιδευτικοί, θέτει σε κίνδυνο την ασφάλεια τους αφού ο χώρος δεν είναι κατάλληλα διαμορφωμένος (σκάλες, όχι αθλητικό δάπεδο στον προαύλιο χώρο, κοινές τουαλέτες με τα μεγαλύτερα παιδιά του δημοτικού), ενώ συγχρόνως στερεί πολύτιμο χώρο απαραίτητο για την καλή λειτουργία του δημοτικού σχολείου (κεντρική βιβλιοθήκη, γραφεία δασκάλων).

    Παρά τις δημοσιεύσεις σε τοπικό περιοδικό ( Γαλάτσι τεύχος 13 Ιούνιος 2010 ) ότι έχει εξασφαλιστεί το ποσό των 1.026.812 € από τον ΟΣΚ για έργα που θα πραγματοποιηθούν σε όλα τα σχολεία του Γαλατσίου μέσα στο καλοκαίρι, η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με τις ίδιες ελλείψεις. Η πολυετής αδιαφορία όλων των αρμόδιων φορέων να ενημερώσουν και να βρουν λύσεις για την ανέγερση του 8ου νηπιαγωγείου στο προβλεπόμενο ή άλλο οικόπεδο, καθώς και για την ανέγερση Γυμνασίου – Λυκείου, δίνοντας οριστική λύση για τον αποχαρακτηρισμό μέρους του προβλεπόμενου για αυτά τα κτίρια οικοπέδου, είναι απαξιωτική για τους δημότες και προκαλεί συναισθήματα δυσαρέσκειας.

    Με την ελπίδα όλων των γονέων ότι και αυτή η επιστολή δεν θα έχει την τύχη των προηγουμένων, περιμένουμε άμεσα τις θέσεις και ενέργειές σας για την επίλυση των ανωτέρω προβλημάτων.

    Με φιλικούς χαιρετισμούς,

    Κοιν. Δήμαρχο, Κυριάκο Τσίρο
    Ένωση Γονέων

    Συν. Προηγούμενες επιστολές
    Δημοσίευμα από το περιοδικό Γαλάτσι

    Απάντηση

  8. Posted by Γεωργία on 01/06/2011 at 9:16 πμ

    Θα ήθελα παρακαλώ να με ενημερώσετε εαν υπάρχει καμία εξέλιξη στο 13ο νηπιαγωγείο Γαλατσίου με το θέμα της εξωτερικής τουαλέτας που θα πρέπει το παιδί να πηγαίνει μόνο του περνώντας τον εξωτερικό χώρο ή η δασκάλα να αφήνει την τάξη της για να συνοδεύει το παιδί.
    Επίσης υπάρχει καμία γνώμη σχετικά με τον τρόπο διδασκαλίας και αντιμετώπισης των παιδιών από τους δασκάλους του 13ου νηπιαγωγείου με το 12ο νηπιαγωγείο Γαλατσίου?

    Απάντηση

    • Απ’ όσα γνωρίζουμε, δεν έχει αλλάξει κάτι με τις τουαλέτες του νηπιαγωγείου. Σε ότι αφορά τον τρόπο διδασκαλίας και αντιμετώπισης των παιδιών από τους δασκάλους, δεν είναι δυνατό να έχουμε άποψη.

      Απάντηση

  9. Posted by Σωτηρία on 05/06/2011 at 8:57 μμ

    Υπάρχει κάποιος λόγος να προτιμήσω για την εγγραφή του παιδιού μου το 12ο δημοτικό σχολείο έναντι του 1ου ή το αντίστροφο; Παρακαλώ για τις απόψεις γονέων που είχαν τα παιδιά τους στα συγκεκριμένα σχολεία. Σημειώνω ότι το 12ο θα προέρχεται πλέον από συγχώνευση του 12ου και 14ου δημοτικών σχολείων και το 1ο από συγχώνευση του 1ου και του 6ου.

    Απάντηση

  10. Posted by ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ (ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 2ου ΕΠΑΛ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ) on 03/09/2011 at 6:54 μμ

    Το 2ο ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου συγχαίρει τους επιτυχόντες στα Α-ΤΕΙ για το ακαδημαϊκό έτος 2011-2012.

    Ο Διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του 2ου ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου συγχαίρουμε θερμά τους 33 αποφοίτους μαθητές και μαθήτριες που εισήχθησαν στα Α-ΤΕΙ και τους ευχόμαστε να έχουν καλές σπουδές και καλή επαγγελματική σταδιοδρομία.
    Στους απόφοιτους που δεν εισήχθησαν σε κάποια σχολή, τους ευχόμαστε καλή επαγγελματική αποκατάσταση και είμαστε σίγουροι ότι θα τα καταφέρουν – παρά την οικονομική κρίση που βιώνουμε όλοι μας – γιατί θεωρούμε ότι η παιδεία και οι επαγγελματικές γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν κατά τις τρίχρονες σπουδές τους στο 2ο ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου, τους παρέχουν όλα τα απαραίτητα επαγγελματικά προσόντα και εργαλεία για μια επιτυχή επαγγελματική σταδιοδρομία αλλά και για μια ισορροπημένη ζωή γεμάτη με στόχους και ιδανικά.
    Αν πάλι το θέλουν πολύ να συνεχίσουν τις σπουδές τους, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι πάντα υπάρχουν δεύτερες και τρίτες ευκαιρίες και ότι «κάθε εμπόδιο για καλό». Εμείς θα είμαστε πάντα αρωγοί σε κάθε προσπάθειά τους.

    Απάντηση

  11. Posted by ΚΕΡΑΣΙΩΤΗΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ (ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ 2ου ΕΠΑΛ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ) on 03/09/2011 at 6:57 μμ

    του Κερασιώτη Σεραφείμ
    Εκπαιδευτικού – Μαθηματικού
    Διευθυντή του 2ου ΕΠΑ.Λ Γαλατσίου.

    ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ
    Τα υπηρεσιακά συμβούλια επιλογής των διευθυντών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ολοκλήρωσαν τις κρίσεις τους και από την 1η Σεπτεμβρίου 2011 όλα τα σχολεία θα έχουν διευθυντές πολλοί εκ των οποίων θα ασκήσουν τα καθήκοντά τους για πρώτη φορά.
    Οι νέοι Διευθυντές μαζί με τους παλαιότερους θα πρέπει με την συνεργασία των φορέων της εκπαιδευτικής – σχολικής κοινότητας να ανταποκριθούν στο δύσκολο έργο τους για να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στους σκοπούς και τους στόχους των σχολικών μονάδων.
    Ο ρόλος των διευθυντών όπως είναι γενικά αποδεκτό είναι πολυδιάστατος και σημαντικός καθώς οι ενέργειες και οι πρωτοβουλίες του κάθε διευθυντή επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά το σχολικό κλίμα και το εκπαιδευτικό περιβάλλον της σχολικής μονάδας.
    Θεωρώ ότι η πολιτεία έχει χρέος απέναντι στην κοινωνία και το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα να επιμορφώνει τους διευθυντές των σχολικών μονάδων πριν την ανάληψη των καθηκόντων τους ή έστω πριν την έναρξη των μαθημάτων της σχολικής χρονιάς, έτσι ώστε να περιοριστούν οι συγκρούσεις και οι αντιπαραθέσεις των διευθυντών με τα άλλα μέλη της εκπαιδευτικής και σχολικής κοινότητας λόγω των αστοχιών του διευθυντή ο οποίος δεν μπορεί σε αρκετές των περιπτώσεων να εφαρμόσει κοινή εσωτερική εκπαιδευτική πολιτική με τους άλλους φορείς της σχολικής μονάδας με γνώμονα τη συνεργατικότητα, τη δημοκρατικότητα αλλά και την αποτελεσματικότητα και αποδοτικότητα της σχολικής μονάδας της οποίας είναι υπεύθυνος για το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο.
    Ο κάθε νέος διευθυντής σχολικής μονάδας που έχει επιλεγεί, μπορεί να είναι ένας καταξιωμένος εκπαιδευτικός στο χώρο του, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι ένας πετυχημένος διευθυντής σχολείου.
    Ως διευθυντής θα έχει να αντιμετωπίσει νέες προκλήσεις που έχουν να κάνουν με το συντονισμό, την ενεργοποίηση, τη συνεργατικότητα των μελών της εκπαιδευτικής και σχολικής κοινότητας και θα πρέπει να ακούσει υπεύθυνα, από ειδικευμένους πανεπιστημιακούς δασκάλους αλλά και από παλαιότερους καταξιωμένους διευθυντές, για τις διοικητικές και παιδαγωγικές αρχές και ενέργειες που θα τον κατευθύνουν να ασκήσει συναινετική, αποτελεσματική και αποδοτική εσωτερική εκπαιδευτική πολιτική προς όφελος των μαθητών.

    Απάντηση

  12. Posted by hopeless on 05/10/2011 at 9:46 πμ

    To μέλλον των παιδιων μας δεν το στραγγαλιζουν μονο οι κυβερνησεις αλλα και εμεις οι ιδιοι οι γονεις τους. Εδω κι ενα μηνα που ανοιξαν υποτιθεται τα σχολεια, ολοι με ελαφρια καρδια μιλουν και κατηγορουν την κυβερνηση που οντως τα χει κανει μανταρα. το γεγονος οτι τα παιδια δεν εχουν βιβλια το εκμεταλλευτηκαν οι γνωστοι κατευθυνομενοι ανταρτες κι εκλεισαν τα σχολεια..καταληψη με εμμεσους εκβιασμους τραμπουκισμους, αλλα και την ΑΝΟΧΗ των καθηγητων οι οποιοι αλλο που δε θελουν.Ο μισθος τρεχει, πρωτα αιτηματα αιωνιως τα μισθολογικα τους, στου κασιδι το κεφαλι απολαμβανουν τους αγωνες τους.Ποιος εκατσε να βγαλει μια σελιδα σημειωσεις και να την μοιρασει στα παιδια; ποιος πηρε να τους κανει ΜΑΘΗΜΑ και χωρις βιβλια; ποιος φροντισε να κανει τη ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ;; γιατι δεν δινουν προγραμμα εβδομαδιαιο; κι ας αλλαζει στην πορεια..ποιος σεβαστηκε τα παιδια μας και τη μορφωση που τους δινουν;; Ωθουν εμμεσα τα παιδια να πανε σπιτια τους,δηλωνουν αγανακτισμενοι, αδικημενοι , κανουν συνελευσεις τις ωρες των μαθηματων..και απειρα αλλα. Οι γονεις, εμεις γιατι δεν παμε στα σχολεια να ενδιαφερθουμε ολοι για την κατασταση που δημιουργειται σε βαρος των παιδιων μας; Μια συναντηση γονεων καθηγητων και παιδιων με πρωτοβουλια των Δ/ντων των σχολειων δεν θα βοηθουσε; Κοιταξτε με προσοχη τους πινακες με τους επιτυχοντες των λυκειων του Δημου μας και θα δειτε το μεγαλειο της ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ που τους παρεχεται..Κοιταξτε τα μουτρα αυτων που ψηφιζουμε και προβληματιστειτε για την καταντια ……

    Απάντηση

  13. Αρχίζεις με τη διαπίστωση ότι «τo μέλλον των παιδιων μας δεν το στραγγαλιζουν μόνο οι κυβερνησεις αλλα και εμεις οι ιδιοι οι γονεις τους», αλλά δεν αναφέρεις πουθενά ευθύνες των γονιών, παρά στήνεις στον τοίχο τους καθηγητές.
    Καταρχήν να συμφωνήσουμε ότι όντως εμείς οι γονείς έχουμε τεράστιες ευθύνες για την κατάσταση στα σχολεία, γιατί:
    Οι περισσότεροι αδιαφορούμε απολύτως για το τί συμβαίνει στο σχολειό των παιδιών μας και ξυπνάμε μονάχα άμα γίνει καμιά κατάληψη. Όταν οι σύλλογοι γονέων καλούν τους γονείς να ενημερωθούν και να συζητήσουν, παρουσιάζονται 5-10 άτομα και πάλι πολλά λέω. Πολλοί γονείς δεν πάνε καν να ενημερωθούν από τους καθηγητές για την πορεία των παιδιών τους. Παρακολουθούν από τον καναπέ το πώς διαλύεται το δημόσιο σχολείο και δεν ανησυχούν, ούτε βρίσκουν το λόγο να κάνουν κάτι. Βλέπουν το σχολείο σαν ένα είδος πάρκινγκ, και είναι ήσυχοι, όσο ξέρουν πως τα παιδιά τους βρίσκονται εκεί, αδιαφορώντας για το αν, το τι και το πώς διδάσκονται εκεί.
    Παρόλο που πληρώνουν κολοσσιαίους φόρους για να υπάρχει δημόσια και δωρεάν παιδεία, δεν ενοχλούνται που φέτος για πρώτη φορά από το 1946 (τότε ήταν εμφύλιος πόλεμος) τα σχολεία άνοιξαν χωρίς να υπάρχουν βιβλία, που καταργήθηκαν χίλια τόσα σχολειά, που η χρηματοδότηση των σχολείων κοντεύει να φτάσει στο μηδέν, για να μην επεκταθούμε άλλο.
    Και ορμάμε σαν καννίβαλοι στους εκπαιδευτικούς, γιατί δεν φιλοτιμιούνται να υποκαταστήσουν το κράτος και να παρέχουν αυτοί την παιδεία που οφείλει να παρέχει εκείνο. Οι εκπαιδευτικοί, όπως οι περισσότεροι από μας, είναι εργαζόμενοι άνθρωποι και η δουλειά τους δεν είναι να κάνουν μάθημα χωρίς βιβλία ή να συγγράφουν εκείνοι βιβλία, όταν το υπουργείο τα καταργεί. Και ούτε είναι δυνατό να βγάλουν εβδομαδιαίο πρόγραμμα άνθρωποι που δεν γνωρίζουν σε ποιο σχολείο θα τους στείλουν την επόμενη μέρα. Οι περισσότεροι από μας δεν αντέχουμε τη φασαρία και την αναστάτωση που συνεπάγεται στο σπίτι η παρουσία 1,2 ή 3 παιδιών. Ποιος αναρωτήθηκε σε ποια κατάσταση θα ήταν, αν έπρεπε καθημερινά να βρίσκεται σε μία τάξη με 30 παιδιά για 6-7 ώρες, τα οποία θα πρέπει να μορφώσει κιόλας. Ποιος από όσους κατηγορούν τους εκπαδευτικούς με τέτοια ελαφρότητα μπορεί να ισχυριστεί ότι θα ήταν καλύτερος δάσκαλος και παιδαγωγός; Παρόλα αυτά οι περισσότεροι κάνουν υπεράνθρωπες προσπάθειες, δουλεύουν απλήρωτες ώρες στο σχολειό και στο σπίτι τους, βάζουν ακόμα και χρήματα από την τσέπη τους, μπας και βουλώσουν καμιά από τις τρύπες της κρατικής παχυδερμίας!
    (κοιτάξαμε με προσοχή και τους επιτυχόντες των λυκείων του Δήμου μας και είδαμε μεγάλα ποσοστά επιτυχίας).
    Η κατάσταση που δημιουργείται σε βάρος των παιδιών μας είναι η λεηλασία του παρόντος και του μέλλοντός τους, είναι η καταστροφή της δημόσιας δωρεάν παιδείας, και γι’ αυτό θα έπρεπε να είμαστε όλοι στους δρόμους, μαζί με τα παιδιά μας (που σε πολλές περιπτώσεις μας δείχνουν το δρόμο) και με τους εκπαιδευτικούς που αγωνίζονται γι’ αυτήν.
    Γιατί αυτό που βλέπουμε να συντελείται χωρίς να αντιδρούμε,είναι η μετατροπή των σχολείων σε στρατόπεδα εκπαίδευσης αμόρφωτων και υποταγμένων ραγιάδων.
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!!

    Απάντηση

  14. Posted by E.K. on 14/10/2011 at 3:18 μμ

    Είναι λανθασμένη η άποψη ότι επειδή δεν δίνουν το παρών αρκετοί γονείς σε κάθε κάλεσμα του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων σημαίνει ότι δέχονται παθητικά ότι συμβαίνει γύρω τους και αδιαφορούν για τα παιδιά τους.Αν πάει κανείς ένα χρόνο σε κάθε συνέλευση του συλλόγου θα απογοητευτεί τόσο πολύ για το επίπεδο αυτών των συζητήσεων. Όταν εμείς οι ενήλικες δεν μπορούμε να συζητήσουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ και προσπαθούμε να επιβάλλουμε την άποψή μας φωνάζοντας τότε αυτές οι συγκεντρώσεις δεν αποδίδουν.Δεν ανταλλάσσουμε ιδέες και λύσεις, δεν έχουμε μάθει να ακούμε.Έτσι δεν βοηθάμε τα παιδιά μας αλλά προσπαθούμε να τους περάσουμε τις ιδέες μας και να τα πείσουμε ότι ένα κλειστό σχολείο είναι «αγώνας».Και ο καθηγητής αντί να δείξει στο μαθητή του ότι κάνει απεργία και χάνει το μισθό του ,τον ωθεί στην κατάληψη, πληρώνεται κανονικά και μετά στην πορεία είναι δίπλα στον εργάτη που κινδυνεύει να χάσει τη δουλειά του.Αυτή την υπευθυνότητα διδάσκει ο εκπαιδευτικός στο παιδί μου.Γι΄αυτό μερικοί γονείς κατά τη γνώμη σας δεν ενδιαφέρονται.Γιατί βλέπουν από άλλη σκοπιά τα πράγματα και βρίσκονται έξω απ΄τα σχολεία στις καταλήψεις γιατί θέλουν και απαιτούν το δικό τους παιδί να μορφωθεί.
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ.
    (Συγνώμη για τα κεφαλαία, δεν το φωνάζω, δηλώνω απλά απογοητευμένη απ΄τη λάθος διαμαρτυρία για τον «πάτο» που φτάσαμε και γιατί δεν αφήνουμε τα παιδιά να εφεύρουν άλλους τρόπους, άλλες λέξεις, τα δικά τους συνθήματα και ζωγραφιές).

    Απάντηση

  15. Posted by Αντα on 01/03/2012 at 2:56 πμ

    Η κινηση γονέων υποστηρίζει τη δημιουργία νυχτερινού σχολείου σε περιοχή που υπάρχουν 2 νηπιαγωγεία, 2 δημοτικα και ένα γυμνάσιο; Τι κάνει είπαμε η κίνηση σας; Βοηθά στην υποβάθμιση περιοχής της πόλης μάς για να ΜΗΝ είναι τα παιδιά μάς ασφαλή μετα το σχολείο; Αν είναι έτσι, σας παρακαλούμε να μην ανακατευτειτε. Οι γονείς των παιδιών του 2 ου γυμνασίου Γαλατσίου καθώς και των γύρω σχολείων θα αναλάβουμε μόνοι μας δράση. Και ας μην ανήκουμε σε καμία κίνηση. Αγαπάμε και εμείς τα παιδιά μάς και θέλουμε να ζούμε με ασφάλεια στην πόλη που αγαπάμε. Είμαστε απλα γονείς.

    Απάντηση

    • Η κίνηση γονέων δεν έχει εκφράσει καμία άποψη για το νυχτερινό σχολείο, αλλά σ΄ εσάς, κυρία μου, περισσεύει το θράσος!
      Θέλω λοιπόν να σας ενημερώσω για τα εξής:
      Ένα νυχτερινό σχολείο είναι σχολείο που πηγαίνουν παιδάκια με μάνα και πατέρα, ακριβώς όπως τα δικά σας. Παιδάκια που αναγκάζονται να βγάλουν το ψωμί τους, γιατί η οικογένειά τους δεν μπορεί να τα θρέψει. Παιδάκια που διψάνε πολύ περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο παιδάκι να μορφωθούν, αλλιώς δε θα τρέχανε μετά το μεροκάματο στο σχολείο, αντί να ξεκουραστούν και να κόβουν βόλτες. Ένα νυχτερινό σχολείο «κυρία» μου, είναι ΣΧΟΛΕΙΟ, δεν είναι μπουρδέλο!
      Σας πέρασε ποτέ απ’ το μυαλό ότι είναι πιθανό, σε τέτοιους καιρούς, και τα δικά σας παιδιά να βρεθούν στην ανάγκη να πάνε σε νυχτερινό σχολείο;
      Τα παιδιά σας που αγαπάτε, κινδυνεύουν από το ρατσισμό και τον αγριανθρωπισμό σας και όχι από εργαζόμενους μαθητές και μαθήτριες.
      Και τέλος, να είστε βέβαιη πως, όταν η κίνηση γονέων το κρίνει η ίδια, θα ανακατευτεί όπου νομίζει και δεν χρειάζεται την άδεια κανενός!
      Κατερίνα Αρβανιτάκη

      Απάντηση

      • Posted by Αντα on 01/03/2012 at 8:38 μμ

        Εκπρόσωπος της Κίνησης γονέων, παρεβρεθηκε χτες στην συζήτηση για τη βία στα σχολεία και εξέφρασε την άποψη του, που υποθέτω ότι εκπροσωπεί όλους σας. Ήταν εκεί και μια καθηγητρια του 2 ου γυμνασίου, η οποία είπε ότι έχει δουλέψει σε νυχτερινα επί 10 χρόνια. Είπε κλοιπόν, ότι στις tπεριοχές που λειτουργούν τα νυχτερινα, στήνεται τρελός χορός από εμπόρους ναρκωτικών.

      • Posted by Αντα on 01/03/2012 at 8:45 μμ

        Αν λοιπόν η μάθηση, έχει αυτα τα επακόλουθα, να μάς λείπει. Και το εννοώ. Και μια ερώτηση. Αν η κίνηση γονέων δεν χρειάζεται την αδεια κανενός, τότε ποιους ακριβώς εκπροσωπεί; Τον εαυτο της; Και επειδή δεν με ξέρετε, σας πληροφορώ ότι με το ίδιο ακριβώς παθος προσπαθώ για ο,τι αφορά τη ζωή μου και τα παιδιά μου.

    • Ας κρατάμε «μικρό καλάθι» οι «αγανακτησμένοι» γονείς σε τέτοια ζητήματα. Ας προσέχουμε ποιους καταγγέλουμε και γιατί! Μακάρι να μην βρεθούν τα παιδιά μας στην ανάγκη να δουλεύουν και να σπουδάζουν… Όμως οι καιροί είναι δύσκολοι και πονηροί… Γιαυτό, το μόνο που πρέπει να υπερασπίσουμε, είναι το δικαίωμα: κάθε παιδί να μαθαίνει, να διαβάζει, να λογαριάζει, να σκέφτεται, να ονειρεύεται…
      ΥΓ: και συμφωνώντας με την Κατερίνα Αρβ. η κίνηση γονέων θα κρίνει η ίδια πως θα ανακατευτεί…
      ΥΓ2: και κατι ακόμα…. Καλό είναι να αντιδράσετε κα Άντα, με τέτοιο πάθος και για την υποχρηματοδότηση του σχολείου σας, της παιδείας, για τις συγχωνεύσεις-καταργήσεις των σχολείων, για τις απολύσεις, τον εργασιακό μεσαίωνα, την ανεργία, την φτώχεια και για την δυστυχία του λαού μας…Αν δεν κάνουμε κάτι για ΟΛΑ αυτά, κινδυνεύουν τα παιδιά μας και καταστρέφεται η οικογένεια μας, η γειτονιά μας, το σχολείο μας, η πόλη μας.
      Δώρα Ξυπολιά

      Απάντηση

    • Posted by Εύη Μπαλωτή on 01/03/2012 at 8:30 μμ

      Λυπάμαι πραγματικά, γιατί για πρώτη φορά βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να απολογούμαι, για το ότι είμαι μαμά παιδιού που πηγαίνει στο 2ο γυμνάσιο.
      Δυστυχώς είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος σύλλογος κινητοποιείται για κάτι και αυτό είναι για να μην λειτουργήσει ένα σχολείο!!!!!
      Συγχωρήστε με Κα Άντα αλλά το φτωχό μου μυαλό δεν μπορεί να καταλάβει τους φόβους σας.
      Το μόνο που μπορώ να καταλάβω από την αντίδρασή σας, είναι ότι στο δικό σας μυαλό υπάρχουν παιδιά δύο ταχυτήτων, τα προνομιούχα που έχουν γονείς που μπορούν ακόμα και καλύπτουν τις ανάγκες και εκείνα, που απ’ότι φαίνεται, δεν έχουν δικαίωμα στη μάθηση.
      Από τι ακριβώς θα υποβαθμιστεί το σχολείο δεν διευκρινίζετε. Για ποιο λόγο δεν θα είναι ασφαλές;
      Μήπως από παιδιά που παρότι δουλεύουν για να συνεισφέρουν οικονομικά στην οικογένειά τους, έχουν και τη θέληση να πηγαίνουν μετά σε ένα νυχτερινό σχολείο; Μήπως αυτά τα παιδιά θα λειτουργούσαν σαν παράδειγμα στα δικά μας παιδιά;
      Ειλικρινά θα προτιμούσα το παιδί μου να περιστοιχίζεται από τέτοιου είδους ανθρώπους με ουσία, όρεξη για ζωή, έτοιμοι να κουραστούν για να φτάσουν τους στόχους τους, παρά από παιδιά που βαριούνται μπροστά σε ένα υπολογιστή κάνοντας like στο facebook χωρίς να έχουν κανένα στόχο……
      H υποβάθμιση του σχολείου κυρία Άντα γίνεται από εμάς τους ίδιους δεν χρειάζεται τη βοήθεια από κανένα επιθετικό προσδιορισμό στη λέξη γυμνάσιο!!!!!!!!!!!
      Εμείς σκάβουμε το λάκκο, με τα ίδια μας τα χέρια, μένοντας αμέτοχοι και αποσβολωμένοι απ’όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας, στο χώρο της παιδείας, στη ζωή μας.
      Καλό θα ήταν να κοιτάξουμε λίγο γύρω μας, μέσα στο σχολείο των παιδιών μας και να ασχοληθούμε με ουσιαστικά προβλήματα, όπως το ότι υπάρχουν παιδιά που επειδή η οικογένεια τους αυτή τη στιγμή προφανώς αδυνατεί, ψάχνουν κολατσιό μέσα στα σκουπίδια του σχολείου και τρέφονται με τα αποφάγια άλλων παιδιών. Περιστατικό το οποίο μου το περιέγραψε χθες το δικό μου παιδί.
      Αλλά αυτό ξέχασα, ούτε υποβαθμίζει ούτε κάνει το σχολείο μη ασφαλή! Αυτό απλά κάνει εμάς ΑΝΘΡΩΠΙΔΙΑ…….
      Ας κινητοποιηθούμε λοιπόν και ας βοηθήσουμε ο ένας στηρίζοντας τον άλλο, γιατί το καλύτερο σενάριο σε λίγο καιρό, θα είναι και τα δικά μας τα παιδιά να χρειαστούν νυχτερινά γυμνάσια….
      Και μια ερώτηση με ποιο δικαίωμα μαζεύουν τα παιδιά μας σαν πρόβατα, για να πάνε στο δημαρχείο, να παραπονεθούν για κάτι που κανένας δεν τους εξήγησε και κανέναν από τους γονείς δεν ενημέρωσαν;;;;;;;;;;
      Εύη Μπαλωτή

      Απάντηση

      • Posted by Αντα on 02/03/2012 at 11:28 πμ

        Αγαπητή Εύη, δίκιο εχεις σε οσα λες, και οσον αφορά το δικό μας σχολείο, προσπαθούμε να βρούμε τις οικογένειες που έχουν πρόβλημα και βοηθάμε με κάθε τροπο. Όσον αφορά την υποβάθμιση της περιοχής, έχεις δίκιο, δεν εξήγησα που στηρίζω αυτή την άποψη, ήμουν αρκετά » φορτωμένη » όταν εγραφα. Κι αυτό γιατί, όπως έμαθα, από κάποια που δούλεψε σε νυχτερινα για πολλά χρόνια, ότι οπου λειτουργουνν τέτοια σχολεία, μαζεύονται τα βαποράκια που δρουν ΑΝΕΝΌΧΛΗΤΑ. Αν μπορεί ο Δήμος ή οποιαδηποτε άλλη οργανωση, δεν ξέρω , να ελεγξει αυτα τα φαινομενα, οκ. , κανένα πρόβλημα. Η περιοχή ειναι ήδη επιβαρυμενη λόγω της Γκραβας, και οποίος πει το αντίθετο, τι να πω ; Τα ίδια τα παιδια που πηγαίνουν εκεί το λένε. Αυτα. Αν είναι να αυμβει τι ίδιο και

      • Posted by Αντα on 02/03/2012 at 11:30 πμ

        εδώ λόγω του νυχτερινου, καλύτερα να λείπει. Αυτό είναι ολο κι όλο που λέω, και τίποτα παραπάνω. Ευχαριστώ.

  16. Posted by Εύη Μπαλωτή on 02/03/2012 at 7:48 μμ

    Δυστυχώς τα «βαποράκια» δρουν ανενόχλητα παντού, είτε αυτό λέγεται πρωινό σχολείο είτε λέγεται νυχτερινό.
    Κι όσο γι’αυτό που ακούω συνέχεια για το συγκρότημα της Γκράβας δεν μου λέει κάτι παραπάνω απ’ότι συμβαίνει σε όλα τα υπόλοιπα γυμνάσια και λύκεια.
    Μεγάλωσα και πήγα σχολείο στο Κερατσίνι στον Πειραιά και στις γύρω υποτιθέμενες υποβαθμισμένες περιοχές όπως Δραπετσώνα, Πέραμα κ.τ.λ., αυτό δεν σημαίνει ότι η περιοχή ήταν γεμάτη βαποράκια και ναρκομανείς. Όχι τουλάχιστον περισσότερο από όλες τις άλλες περιοχές.
    Αντιθέτως τέτοια φαινόμενα είχαν ιδιαίτερη «άνθηση» στα «καλά» προάστια…..με τα προφυλαγμένα παιδιά.
    Θέλω να πω ότι τα παιδιά μας θα συναναστραφούν με όλων των ειδών τους ανθρώπους είτε εμείς το θέλουμε είτε όχι. Το θέμα είναι να έχουν μάθει να σκέφτονται, να κρίνουν, να τα εμπιστευόμαστε και να είμαστε πάντα δίπλα τους και όχι απέναντί τους.
    Ένα σχολείο στη σύσταση του θα έπρεπε από μόνο του να αποτελεί ένα θετικό γεγονός, ένα ανοιχτό παράθυρο στο μέλλον και όχι να αφήνουμε να μας τρομοκρατούν διευθυντές και δημοτικοί άρχοντες, οι οποίοι δεν θέλουν να αναλάβουν τις πραγματικές υποχρεώσεις τους, όπως φύλακες για το σχολείο, και την απαιτούμενη χρηματοδότηση που δικαιούται το σχολείο μας και όλα τα υπόλοιπα σχολεία. Η εύκολη λύση είναι ο αφορισμός.
    Εύη Μπαλωτή

    Απάντηση

  17. γεια στο στόμα σου, Εύη!

    Απάντηση

    • Posted by Αντα on 06/03/2012 at 12:24 πμ

      Ωραία η θεωρία, αλλά στην πραξη τίποτα δε γίνεται. Φύλαγε τα ρούχα σου, για να ‘ χεις τα μισα… Αυτό ξέρω εγώ.

      Απάντηση

      • Posted by Εύη Μπαλωτή on 06/03/2012 at 5:26 μμ

        Εγώ πάλι με μισό παιδί δεν είμαι ικανοποιημένη. Το προτιμώ ολόκληρο…..

  18. ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΓΚΡΑΒΑ, 8-9 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2012

    Η 5η δημοτική κοινότητα του δήμου Αθηναίων, ο δήμος Γαλατσίου και ο Εκπαιδευτικός Όμιλος Ξυνή πάνε… Γκράβα! Το Σαββατοκύριακο 7 και 8 Απριλίου πάμε να αναβαθμίσουμε το Πάρκο εκτός του ιστορικού σχολικού συγκροτήματος της περιοχής της Γκράβας, σε στενή συνεργασία με την 5η δημοτική κοινότητα του δήμου Αθηναίων, και με την υποστήριξη του δήμου Γαλατσίου.

    Σας προσκαλούμε όλους να έρθετε στο πάρκο της Γκράβα (Ταϋγέτου και Χατζηδάκη) και να συμβάλετε σε αυτό το μεγάλο εθελοντικό project αναδάσωσης, καθαρισμού και εκδηλώσεων το Σαββατοκύριακο 7-8 Απριλίου, από τις 10 το πρωί έως τις 6 το απόγευμα.

    Απάντηση

  19. Posted by ΕΛΕΝΗ on 11/05/2012 at 10:13 πμ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ 4,5 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΓΟΣΘΕΝΩΝ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

    Απάντηση

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: